i kväll så jobbar Östen igen

så då fick mitt spinningpass bli indraget. men jag pratade med Susanne och jag kommer kunna träna två gånger i veckan hedan efter!! kanon juh!!
Min dator fick jag hem igår men idag så lämnade jag den åter, någonting med programmet som störde tror jag, jaja fråga int me.... i morgon så skulle den förmodligen bli klar igen så nu håller jag alla tummar jag kan..
idag så skickade jag in företagsreg.också!  och igår så bokade jag domän namn och ja i mars så fick jag ju godkänt kennelnamn!! så nu snart så kan min hemsida döpas om och förändras till en företags sida som heter Divatorpets
där kommer jag att ha olika  hushållsnäratjänster och även vissa hund kurser att finnas. Jag kommer att försöka hjälpa ekipage som kanske inte har fått sin grundlydnad och sin sociala träning från början. Eller omplaceringar eller bara ledarproblem eller problemhunds träning. Ja läger kommer jag ju också att försöka anordna, vilket redan är på gång för visso. :-)
Lägret som Linda och jag anordnar kommer att bli på Lappudden, du kan gå in på www.lappudden.se och titta så fint det är där. Jag och Linda var där idag och bokade stugor och grillkåta. sååå himla nice, dessutom så får vi bada hundarna på plats och skogen ligger straxt intill. Lydnaden kan man ju köra vart som det finns plats. Nu längtar jag massor tills detta projekt blir.
Träningen blev inställd idag och i morgon också för då ska jag gå i skolan. Man måste ju det också ibland. Men nu är jag som ni förstår jätte taggad!! håll nu tummen för att allting går som det ska.. kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0