I går så var vi på klubben

och skotttränade hundar och ungar! hehe jo då det stämmer faktiskt, Felicia och Evelina satt i pulkan och jag och Tage tränade lite sitt stanna kvar i skottträningen! Tage är helt skottfast "döv" !!!

(TagE)-Männsiskor är jättetrevliga och vill förmodligen pussas med mig om bara matte släppte mig ur synvinkeln!!  Dom andra hundarna verkade jätte roliga men återigen så håller matte ett vakande öga!! suck.....Kan man få byta matte eller??
Medlemsmöte var det och eftersom de småa var med oss så tyckte matte att två var nog att hålla reda på där inne så jag fick stanna i bilen. hmm elakt tycker jag. MEN då kan man ju passa på att skälla på alla som går utanför..... vilken fröjd!!

Ändan är Räddad!!! nu är det bara att spinna på!!!! Tack älsklingen min!!



och så här ser det ut när "vi" packar för klubbverksamhet!!



åsså jag dårå!! Mr wolf Tage!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0