hmm hade prov idag så träningen blev inställd för mig och Tage

I dag så hade jag word prov!! och det gick nog bra tror jag. Men men tiden gick fort så när jag skulle till träningen med Linda och Eva så hade dom tränat klart... hmm trist men Tage fick lite bilträning också hehe, nä då han har inga problem med att åka bil men däremot så är han van att det ALLTID händer någonting om man åker bil.. och det vill vi ju inte ha en skällig hund som blir jätte arg och säger många saker när matte lämnar bilen!! nääääääää inte den här matten iallafall. hmm kan bli så pinsamt när man är på klubben, det räcker ju med de hundar som redan skäller där utan att min också ska göra det. Så det vart nog en nyttig träning med att sitta tyst i bilen iallafall.
I kväll så har jag haft våran första allmänlydnadskurstillfälle. Eva och Margareta var självklart där också. Ekipagen var inte sämre än några andra som man sett. Två av dessa kursare var det som hade problem med otrygga hundar men det ska vi nog få bukt på ska du se. Känns riktigt roligt att ha kommit igång att ha kurs igen. Hoppas bara att östens jobb tillåter att mina kurskvällar går bra. men men vi får väl se, har man jouren så har man.
nä nu ska jag kolla lite tv innan sovdags.. kram så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0