hmm datorn har fått virus så nu är den döööööööööööd...........

Hej och mm jag har sorg!! Min fina dator är inte så aktiv idag. Syster yster min käraste vän!! Tack för att du suktade mig att ladda hem nya gubbar till min msn! mm när jag laddat hem den så laddades visst hem rätt mycket virus också... Jag körde mitt virus program fyra gånger men den kunde inte ta bort allt, han visade att virus hade brutit sig in i maskinvaran och slog dessutom ut antivirusprogramets brandvägg.. när jag väl fått iordning på telias antivirusprogram och dess brandvägg så startade jag om datorn!!!!!!!!!!!! mycket klantigt av mig, för sen startade hon inte någe mer... buuuuuhuuuuuuuuu så jobbigt nu när jag har börjat plugga också så ligger det ju inte bara hemsidor och bilder där den här gången!! näää även skolarbeten!!!! hmmm Men som räddare i nöden så ringde jag Eva och fick låna hennes man hehe ja han ska titta på datorn inget annat!! hihi Så nu håller jag alla tummar att han kan rädda det som finns i burken....
Annars då? jo jag har ofantligt ont i röva idag... jag började nämligen på spinning igår och med det får man ont i baken... Men effektiv träning var det iallafall.. Så idag så har jag skickat Östen till biltema för att köpa en cykeldyna vaderad som jag kan ha när jag spinnar!! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0