Äntligen så är alla friska igen

men hostiga men friska för övrigt. Så i morgon så blir det dagis och skolan!! Även Östen ska plugga här i början på veckan i Sollefteå. tydligen något intyg som måste uppdateras var tredje år. Så det är ju bra att vi har lite att göra!!
Datorn min är fortfarande trasig huhuhuhuhuuuuuuuuuuu Jag vill ha min dator!!!

Idag så blir vovvarna mina hela sex månader!! GRATTIS GRATTIS till mina snyggingar!! Och det har vi Tage och jag firat med våran första sökträning. hehehe faktiskt så blev jag glatt överaskad!! Tage tyr sig gärna runt mig och ja så att man nästan kliver på han ibland, inte någonting som jag någonsin har varit van vid med de andra hundarna. Så då tog jag för givet att han inte kommer att springa ut så lätt till figuranterna. Så jag förvarnade figgarna om det och att vi absolut inte behöver trigga han "så stressad ändå" . Ja det där med stressen hade ja ju rätt i men men med godis hjälp så behövde man inte övertala han många gånger för att han skulle gå ut till figgarna!! förvånad men självklart mycket glad att han visade att jag hade fel. Han är så otroligt glad och fin hund så jag får nästan ångest när jag tänker på hur jag ibland har kallat han för fegis. han är liksom inte FEG, han är däremot inte lika modig och tuff som de andra hundarna som jag haft. Så det blir nog bra med den här också. vem vet!! kanske går bättre på lydnadsplanen istället då!! :-) den som lever får se.

Nä nu ska jag kolla lite mer på tvn innan sängen väntar, och föresten så är det fyra landseer och tre vita herdar som har anmält sitt intresse till lägret vårat!! sååå himla roligt det också. kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0