välkommen regnet!!

hmm inte för min kropp gillar det men marken och blommorna behöver regnet!! så jag får väl stå ut helt enkelt. hmm jobbigt med både ryggen och hälsenan men men man gör det inte bättre än det är.
I dag så har jag och linda Tränat på klubben, japp det ösregnade bitvis men det gick bra ändå. Jag blev dirrigerad genom lydnads ettan med Tage och nog är han färdig iallafall.. får vi bara se om matte också är det den 8augusti då vi har våran debut tävling!! Japp bokad är den!!
I kväll så har jag ledarskapskursen igen och det känns väldigt lockande med tanke på vädret!! men men jag får hoppas att dom är någe sådär lik en annan så dom kommer ändå.. Men den som lever får se och ännu har ingen lämnat återbud iallafall.
Tjejerna sover som stockar vilket jag förstår då dom höll mig vaken halva natten med massa gråt och skrik. Men en annan får sova när jag blir gammal.. hehe
nä nu ska jag kolla in nätet lite innan jag väcker brudarna, ha en fortsatt trevlig dag i regnet!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0