Tackar för det Roger!!

Jaha nu är jag här igen och skriver. Hmm det värsta är när jag sätter mig så här är att just nu så har jag ingen koll på VAD jag ska skriva...
Men men vi kan ju börja med morgonen, hehe började som vanligt kan man väl säga. Tjejerna var lite sega men dom kom igång dom också. I väg till dagis med dem till 8,45 och sedan åkte jag till latberget där Linda väntade.. Spårläggning!! Vi går ut varsitt spår och då ringer min telefon, hmm Dagis... Felicia har fått någonting i ögat och dom vill att jag ska hämta henne. japp det var ju bara att fara det. Men då slapp vi ju lydnadsträningen idag då.. När jag hämtar tjejerna så ser jag att hon är riktigt irriterad i ögat. skönt att man ska till läkaren med örat hennes idag.
Jag far tillbaka till Latberget och Linda går sitt spår. som vanligt så ser det ut som om dom inte har gjort någonting annat i livet. men men det går kalasbra iallafall.
Jag och Tage går ut vårat spår och det går kanon det med, (spåret fick idag ligga ca en timme) Men efter andra vinkeln så blev han väldigt intresserad av någonting i spåret!! han hoppade till jämfota dessutom och ville dit igen!! Korrigering i spåret blev det med ett kraftigt NEJ!! då jag inte visste vad det var för någonting och ville inte chansa på om det var en orm eller någonting annat läskigt. Men när jag kom fram så såg jag att det var en fågelunge som ramlat ned från något bo. han levde och jag tror han försökte lära sig flyga.. TRO det eller ej men jag visade på Tage spåret igen och han tog det!! wow impad blev jag....
Efter en stund till så hände samma sak igen!!!!! Fu....k tänkte jag tyst. Men nu använde jag bara nej komando och lade till spåååår.. HAN GJORDE DET IGEN!!! Tage släppte fågeln och gick på spåret igen!!!!!!! tro ni att matte är stålt nu då!! JIPPI han börjar verkligen fatta. Nu är det bara det här men apporterna kvar så ... Men vi har ju fyra månader på oss va?! kram på er så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0