idag så har jag jobbat

Dagen började med lite lydnads träning och till min förvåning så har allmänlydnaden verkligen gett resultat!!!!!! Trängningarna var idag som bortblåsta!! Så himla skönt att känna att vi är klara för premiären på lydnadsettan!! Så nu ska vi bara anmäla oss till den och sen kör vi!!!!!!!!!!
hihi
annars så har jag jobbat idag på parken i bollsta. I morgon så har jag ett städjobb och sedan på torsdag så är det skolavslutning och sedan bär det av till EL- STOCKHOLMIA!!
Eller jag ska mellanlanda i Strängnäs och hälsa på mamsen och brossan. och sedan hoppas jag på att få träffa moster gugge och de andra i länna också!! Men på lördag så far jag till Syrran och co. Jag längtar sååå himla mycket, det ska bli såå skönt att få träffa alla igen!! kram och jag älskar er alla!!
Midsommar blir på Hemmesta gården och sedan hemma hos syrran och gänget!! nä nu ska jag kolla vidare innan jag slocknar!! kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0