fortsättning på gårdagen dårå

Jo efter spåret så åkte vi in till skafferiet och fikade. Sedan så gick jag till bvc med min drogade dotter och min pigga dotter. Jo då Felicia verkade som drogad, totalt nedstämd och närmare stod och sov där hon var. Men men det började ju bli lunchtid och dom brukar ju sova vid den tiden.
Väl hos Dr Jonas så tittade han ii örat och det ser bättre ut. sedan tittade han på ögat och det såg ut som en svart prick i ögonlocket, så förmodligen så har hon fått in ett sandkorn där. Skönt tycker jag som oroade mig för hennes beteende och såsighet. Men men hem åkte vi och tjejerna fick gå och lägga sig. i en och en halv timme fick dom sova med sen väckte jag Felicia. Evelina var redan vaken.
Men hon verkade fortfarande drogad.. Så när Östen kom hem så undrade han vad jag gett henne!!!! hmm jo du karlar va?!?!
Klockan fem så orkade inte Felicia hålla huvudet uppe längre så då gick jag och lade henne. HON var trött. hon har sovit hela natten!!!! så sammanlagt har hon inatt sovit i närmare 14h!!
Men idag så verkar hon piggare iallafall så skönt är det!!!!
Jag passade på att ändra på hemsidan och sedan skicka ut till de som varit intresserade av Texaslägret en uppdatering och ändring. Vi har bytt plats så nu är vi på http://www.snibbenscamping.com/ och priset för lägret är ändrat till 1000kr och sedan står man för boendet själv. Man kan berätta när man ringer och bokar att du tillhör Texaslägret som  är mellan 9-12juli. Nytt är också att alla raser och ekipage är välkomna!! gå in på hemsidan och titta http://www.divatorpets.se

kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0