oj nu är det mycket skogsbränder häromkring..

tror det var inte mindre än 3 st i sollefteå i dag när jag var och hälsade på pappa och Helena med barnen och syrran med barn, jo mamma var med också.
Vi träffade även brorsan Christian och hans Danna också.. nä jag känner inte för att skriva just nu som du säkert märker. Med ca 30grader och solsken varje dag så börjar man bli ganska trött, Träningen har också stått still då jag tycker Tage har hamnat i någon slags trots och värmen har gett extra stora kottar i örat!! hmm men men nu åker syrran och tjejerna hem i morgon så då kanske man tar sig i kragen igen.
Nästa helg så har vi ju Texaslägret också!! ska bli så roligt att få träna hund hela helgen igen hehe..
nä nu ska jag inte tråka ut dagboken mer för i kväll.. ha det så skönt!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0