nedräkningen har börjat och det är skilda känslor kan jag lova

Japp idag så är det torsdag eller snarare kväll :-) I morgon så far jag till kompisar och grillar jag, mamma och tjejerna. Jo då självklart så åker Tage med han också. Sedan på Lördag så ska vi fira Emma som fyller jämt. Det ska vi fira ute hos Gugge och grillen ;-) Så gott blir det med grillat två dagar i följe, nästan som hemma hihi.
På Söndag så far vi till kusin Cissi och hennes goa familj för att fira hennes 35års dag!! japp många födelsedagar hann jag med under resan här nere i Strängnäs.. Men sen bär det på väg hem igen, hem till vackra natursköna västernorrland, bort från betongens isolering och ut i skogsmarkerna och träningen kan återgå till det normala.... jippi!!!!
Men men inte bara det possetiva med att komma hem, vardagen lurar runt hörnet och det är kanske inte alltid såååå härligt.. men men summan är väl att det ska bli skönt att komma hem igen.
Platsliggningen verkar ha blivit bra förbättrat iallafall, skönt är ju det men jag har ju tränat tre till fyra gånger per dag i nästan två veckor.. så förhoppningsvis "sitter" det nu!! haha ni hajja ironin va?? sitter !! nä menar ju ligger hahaha...
men men alla kan ju inte ha samma humor som jag heller.. hmm eller? kom igen nu då liiiiite roligt var det väl iallafall.....
äh nu ska jag kolla mailen också!! kram och hej leverpastej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0