japp vi tog oss fram..

och det var en låååång resa kan jag säga. men men skönt när resan var klar..
Nu har vi sovit här några nätter och det går kanon bra även för Tage. Tage har ju aldrig varit i en lägenhet förrut och ännu mindre gott i trapphus med spiralväggar.. Men det gick kalasbra! han får träna att gå på stentrappan flera gånger per dag då mamma bor tre våningar upp. Och det går bättre än jag förväntade mig , som vanligt ska jag väl tillägga innan Linda eller någon annan gör det :-)
annars så har jag inte gjort så mycket med han, vi tränar  b platsliggning varje dag så jag hoppas att det går bra på tävlingen.. men men en debut är en debut och varför skulle det gå bra det här gången??? Mattes tävlingsnerver och sen en vilde till hund.. men men det får vi se som en träning..
Nä nu ska jag gå ut med tjejerna och tage så vi kan gå en promenad ... kram så länge och fortsatt trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0