hihi inte så ofta som man uppdaterar märker jag

haha nä så är det när man är på resande fot, och sedan solen som skiner hela dagarna
Jag och barnen var först i Stockholm och Strängnäs. Vi var och hälsade på och firade midsommar. regn varje dag!! hmm men kul var det att hälsa på min goa familj där nere..
Sen kom vi hem på söndagen efter midsommar och sedan måndag morgon så for vi på lägret som Timrå BK anordnade i settna. Brukslydnad stod på listan och det vart strålande solsken alla dagar förrutom den första. Men kul hade vi jag och Linda och Samuel, ja hundarna var ju med också såklart!!

En kanon vecka fick vi och mamma min som följt med från Strängnäs var hemma och passade tjejerna ja och Alexander såklart. Sen veckan efter så är vi nu!! och mamma är kvar och  nu i helgen så far vi till Snibbens camping för vårat eget Texaslägret 2009!
Torsdagen så kommer Anna Ahlström och berättar om aktivitet och mentalitet.. mm.. hon kommer från Ådalens hundhälsa och länk till hennes hemsida har du på min länksida på  http://www.divatorpets.se/kenneln/
På fredagen så kör vi spår från kl 9 på morgonen och Nina heter instruktören
Lördagen kör vi vatten med start även här kl 9 på morgonen med Linda Söderström
Söndagen kör vi Sök för hela slanten med instruktörer Gunnar och Margit Kindlund
Sen på kvällarna så kör vi lydnad och övriga önskemål.... Ska bli sååå kul!! kram på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0