Torsdag och veckan börjar närma sig sitt slut

I går kväll så kom Tony, Ronja och Mimmi på besök. Hon såg jättefin ut,  jag klippte klorna på henne och ställde oss på vågen. Mimmi vägde 12,6 och Tage 15,9. och i dag så blir mina älsklingar hela 4 månader gamla!! Bilder vart ju tagna också såklart men dom publiseras senare. Framtiden ser ljus ut tycker jag, våren kommer närmare och det blir ljusare varje dag. Så snart så är det tid för spårläggning så vi får komma igång ordentligt. Två stycken klövar ligger och väntar på sitt uppdrag i frysen hemma. Tack för det Anna!
I går så sökte jag fyra jobb och två av dem hörde av sig redan i går. men om det är intressant är för tidigt att säga. Det som står högst på priolistan nu är Skolan och pluggandet, guuud så jag längtar tills webdesin kursen kommer igång. Har ju redan ett uppdrag i Västerås där ett nystartat företag ska ha en hemsida. Sedan så har jag och Maria på jobbet lite annat som vi filosoferar på. så nog kommer jag att ha att göra alltid!! och Sedan framförallt så är det ju så att jag får det på papper att jag kan göra hemsidor!! såååå f... ing nice säger jag bara.
Nä nu ska jag jobba lite igen!! kram så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0