Torsdag och i morgon så vabbar jag

Ja då tjejerna är sjuka fortfarande, men nu är det Evelina och förra veckan så var det Felicia. Och Östen har vart hemma så jag har kunnat jobba, Men nu måste han få komma ut ifrån huset han också. O ikväll så är han i Örnskölds vik!! förstå vad han gör där?! hehe
I kväll så har jag pratat med Linda igen  och det  kändes skönt då operationen har gått bra och det verkar bli bättre och bättre "peppar peppar ta i trä"
Tage är tyvärr fortfarande halt men jag tycker att han är bättre ändå, förmodligen så är det väl en sträckning som är seg och inte vill gå över, men men det är ju inte vår eller sommar ännu heller!! så han hinner friskna till :- ) Ska försöka ett nytt försök att träffa Mimmi och Tony på Söndag och träna lite gå i koppel, och sedan ge lite råd och tips på aktivitetsövningar!! Och då banken inte alltid är på G så får du gärna komma med förslag om olika övningar!! alla tips är välkomna!! och vill du inte skriva här så maila mig på [email protected]
nä nu ska jag ändra lite på hemsidan då utställningen tyvärr måste framskridas då inte det känns som jag har dom pengarna att lägga ut just nu!! men ha det så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0