Torsdag idag

och jag sitter på jobbet igen!! hmm
I går så hade vi möte hemma hos mig och det var gruppen som planerar ett poängsystem som vi ska presentera på årsmötet för instruktörer och även alla andra som hjälper till i klubbens regi. I dag så fick jag svar att Vitherdehundsklubb tackade nej till mitt "Texas pris" skumt, men säg vad som förvånar en i den klubben nufötiden. tråkigt att det ska behöva vara så här att det är några som inte får som dom vill med vissa grejjor och då ska dom motarbeta allting annat också!! är det så att det är för klubbens bästa? hundens bästa? eller är det helt enkelt så att man vill få sin sak sagd och går det inte dennes väg så måste man protestera helhjärtat?? Hur som helst så känns det trist att det ska behöva vara såhär!! men men sånt e livet
Annars så sitter jag här och längtar hem, idag så har jag hela familjen hemma och sjuka :-( Alexander kom igår och då var Östen redan vid insjukning, och idag så är det tjejernas tur.. Skönt är det så länge en annan får hålla sig frisk iallafall. Peppar peppar...
Så nu efter jobbet så ska jag hämta upp brorsan och skjussa hem han, och sedan så ska jag fara och handla lite så vi får någonting hem till det tomma kylskåpet. Potatis och köttbullar var ett önskemål idag så det får man väl försöka ordna till. Hoppas alla mår bättre snart så alla blir glada och goa igen. nä slutspurten nudå!! kram så länge

Kommentarer
Postat av: Jill

välkommen till klubben..LOL

2009-01-22 @ 17:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0