Tisdag idag!

Och nu sitter jag här igen på jobbet! hmm längtar tills klockan ska gå så jag får gå till skolan!! hehe japp jag ska börja läsa igen och detta på distans, Jag kommer att läsa Engelska och Web desin så det ser jag mycket fram emot.. Förhoppningsvis så kommer jag att kunna starta mitt företag där jag får ha webside uppbygge på sidan om.
Jag ser att plusgraderna håller i sig så halt som attan är det ute nu, och stackars Tage har fortfarande problem med haltandet. Men men så snart han är pigg igen och vädret tillåter så ska vi köra igång. Min plan är att köra brukslydnaden och försöka att köra målmedvetet och bara göra det roligt och försöka få han att utnyttja det för att sedan göra linföringen och fria följet mer intressant och roligt!! Kom gärna med förslag!!
annars så kommer jag att köra viltspåret till fullo. Självklart så kommer jag att jobba med söket också då vi ska bli proffs på det också hehe. Nä nu måste jag nog börja jobba igen, ha en bra dag sålänge!! kramizz

jaha nä toolboxen är ur funktion så jag kan inte göra så mycket annat nu än att sitta och vänta att den ska komma igång igen. Dagis har hunnit ringa och guess what!! Felicia har förmodligen maginfluensa igen, hmm stackars liten. Mammas gullunge som jag förstod att någonting inte stod rätt till när hon vaknade och gallskrek ja säkert varannan timme i natt. Jobbigt som döden men men så är det väl att vara tvilling mamma, bara inte Evelina också blir dålig. håller tummen hårt och hoppas hoppas. Hm vad ska jag skriva om nu då?

Jo Linda och jag ska hålla ett tränings läger eller långhelg där vi ska ha prova på i år så får vi se vad gängen säger vad önskemålen kan vara till nästkommande år. I år så tänkte vi ha Spår, Sök, Vattenarbete, Lydnad, Viltspår och sedan friskvård och eventuellt så kommer en domare och pratar om hur viktigt det är att så många som möjligt gör MH på sina hundar. Vi kommer först att bjuda in ekipage från Vitherde klubb och Landseer klubben. l mån om plats så kommer vi även att ta in andra ekipage. Men mer om det kommer ut på rasklubbarnas hemsidor. och säkert på min också!!
Linda ja! min kompis och hennes nyfödda son Samuel. Ja han är väl inte nyfödd längre men hon ligger iallafall kvar på Sundsvall och dagarna ser annurlunda ut, ena dagen är det bra och på bättringsvägen sen rätt som det är så kronglar någonting. uch stackars er, jag lider med er verkligen!! Tänker på er mina bästa vänner!! och saknar er till förbannelse hmm nu svor jag dessutom!! uch och fy men förlåt :-( Men vi saknar er massor ska ni veta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0