I dag så tror jag faktiskt att jag funnit Mimmis fodervärd

Mimmi blir kvar i kramfors! Det gillar jag, hon kommer att gå kurser på Kramfors BK och jag kommer kunna ta med henne på utställningar, träffar osv. Så det känns väl bra tror jag. hehe kontroll freak eller ??!! Ja ja men ska hon bli min stamtik på framtida avel så vill man ju veta vad det är för en flicka som jag har i linjerna.. Hon är grymt söt tycker jag !! och mentalt är hon presis som jag skulle vilja ha en valp.. Ja hur mycket bättre kan det bli om jag dessutom får följa hennes utveckling, framgångar och motgångar..
Ja vi får alla hålla tummen för att det går som det ska med allting!! kram så länge

Kommentarer
Postat av: Anna Ahlström

Träffade ett kullsyskon till dina vappisar igår då jag jobbade. Go o gla´, namnet började på B... och matte bröt på något språk. (fullständig koll, eller hur?) :-)

2009-01-09 @ 11:04:07
Postat av: Annica

Jo hannen heter Bandit och är nyinflyttad eller ja ägaren är nyinflyttad i Kramfors så vi kommer att möta dem på Kramfors BK, dessutom så blir Mimmi kvar i Kramfors så nu är vi tre!!

2009-01-09 @ 13:53:14
Postat av: Anna

Vad skönt att det löst sig med fodervärd, och i närheten dessutom! Hur bra om hellst ju!

Lycka till med valparna :)



//Anna

2009-01-09 @ 14:26:54
URL: http://odjurenochanna.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0