hmm trista väder

Idag när jag vaknade så var det 23,5minusgrader ute så någon premiär på sökträningen blev det inte :-( men men det kommer fler veckor så premiären är ju bara förflyttad!! hehe
Mimmi söker en ny fodervärd igen!! Jag hämtade henne igår efter två dagar och nu är vi på jakt efter ett aktivt hem där Mimmi får jobba!! Det fungerar inte att ha henne som en enbart sällskaps hund! hon måste få jobba och då får du den fina och mycket bra hund som Mimmi är!! Så kommer du på någon medans du sitter här och läser så hör av  dig!!
nä nu ska jag kolla mailen igen! kram så länge

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Men fy vad trist att det inte funkar med fodervärdarna för dig! :/

Min kusin har en av systrarna till dina vovvar, Maja Piraja, fina hundar!! :)

Själv skaffade jag mig en boxertikvalp, precis lika gammal som era, så det är kul att läsa om vad andra valpar i hennes ålder har för sig :)



Ha det bra, och lycka till med fodervärds letandet!



// Anna

2009-01-05 @ 22:53:55
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0