God morgon i -17 graders kyla

brr liiite kallt blev det idag. Hoppas inte det håller i sig tills på måndag då vi ska ha våran första Sök träning !! hehe japp nu är det dax. Nu har jul och nyår varit så nu väntar vi oss vår och solsken!! och vart trivs man allra bäst om inte i skogen bland kall snö med en värmande vårsol! och hundar som bara älskar sitt jobb och visar med all kraft hur gärna de vill nå ut till figgen som ligger i snögömmorna.
hehe jag kan försköna allt när jag är på det humöret!! men det här är faktiskt någonting som jag håller kär, jag hoppas att Tage också kommer att finna träningen lika mysigt som jag och de andra hundarna. Ingenting går ju upp emot detta och för att inte prata om gänget som jag tränar ihop med!! ska försöka mig på lite bilder på träningskamraterna. men allting tar ju sin tid!! jaja vi får börja med att komma ut på träningen! kram till alla mina träningskamrater, nu kommer ytterligare ett yrväder ut i skogen med sylvassa tänder och vill ha massor med godis!! hehe längtar sååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0