Åh vad helgen har gått fort!!

Och jag har ju redan skrytit om att jag kunde bryta Tage på Rådjuren! Och vet ni vad?? Dagen efter dvs i lördags så gjorde jag det igen!!! fast då var det fyra rådjur som stod och blängde på oss!! haha ni må tro vad stolt jag är!!
Sen är det ju så att i fredags så var jag på kick off på jobbet, och guud så roligt vi hade. vi sjöng åt gott och skrattade massor.
Lördagen och Söndagen så gick jag valpspecialen! och Tage var med såklart! så vi fick visa upp honom lite på ett samarbetsmoment och sedan ett hundmöte. och jag fick många bra tips och ideér på hur vi ska få den perfekta brukschampionen hehe Jag tror alla tyckte att han var jättefin och han tyckte att alla människor var jättebra och ville
Kicki Sporong från Sollefteå BK och Studiefrämjandet var en av lärarna så då passade jag på att höra med henne om vi kunde få lite bidrag till våran Norrlands grupp, OM vi får igenom det!! Och det var inte några problem alls, så då kan vi köra både kurser och föreläsningar i Vitherdehunds  klubbs regi. sååå himla coolt Ja jag tror verkligen på idén och nu har jag tom gått valpspecialen så jag kan hålla valpkurser också hehe
LINDA!!!! Nu kan vi köra igång!!! Så KOM hem!!! Vi har mycket att planera nu!! :-)
Samuel verkar må bättre enligt mitt sista samtal med Linda iallafall. Så nu håller vi tummen att han fortsätter att gå upp i vikt så dom slipper åka tidigare till Uppsala. Den 28januari så är det planerad operation iallafall och jag önskar jag kunde vara med er och stötta vid er sida..
Nä nu ska jag väl jobba lite igen då! kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0