ops vad tiden går

Nu är det över en vecka sen som jag skrev här.. och det har faktiskt hänt en hel del. Felicia och Evelina är fortfarande sjuka med 40 graders feber och det var läääänge sen som vi fick sova en hel natt!! Östen har varit en ängel och har gått upp med brudarna på natten när de yrar av denna feber.. Stackarna mammas..
I kväll så ringde en doktor som tog hand om dem sist vi var hos läkaren, och hon berättade att proverna visade att dom har streptokopter i halsen!! döööööööööö kunde jag ha sagt själv.. Men men man är ju inte någon läkare så jag får väl vara tyst när dom pratar. Hon tyckte att kanske det var dags att ge BÅDA tjejerna pensilin samtidigt så dom inte smittar varandra !!! dääääääääääää har jag väl aldrig funderat på under den här månadslånga feberperioden..
Men men nu är jag sjukskriven ännu längre och får läkarintyg att hämta på vårdcentralen i morgon.
Annat som har hänt är att jag har blivit uppsagd! japp det blev jag och när jag kommit hem med pappret och visade mamma så ringde telefonen.. - ja hej!! jag heter jimmy och jobbar på HR rekrytering., du har sökt jobb hos oss! !!!!
JEEEE klart jag har och vi bestämde att träffas ganska snart inpå och sedan så fick jag jobb! hehe hann inte ens bli arbetslös juh!! hihi
Jo sen idag så ringde det en annan rekryterare som ville ge mig jobb som reporter för näringslivs respons!! hehe så jag tackade snällt för att han ringde men att jag redan hade fått jobb som reporter för 1000respons.se
Ni må tro att jag lever på moln även fast barnen håller mitt humör i bristningsgränsen!! Äntligen får jag bli en riktig säljare!! där jag dessutom kan klättra och få bra med stålar!! nice som man kan säga..
Nä nu ska vi kolla på film jag och Alexander, Östen är på hockey och tjejerna sover.. sov så sött!!

Kommentarer
Postat av: Jill

det är inte bara där uppe i norr som febern härjar...även här nere i skåne...dessutom härjar även lunginflammation och hosta..så vi har haft det ganska så lugnt på jobb denna vecka kan jag säga...skönt att du fick jobb lika snabbt som du blidde arbetslös =) ses snart...hehe

2009-02-13 @ 16:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0