NU ÄR DET ÄNDRADE PLANER IGEN!!

Nu ska jag börja plugga istället!! Jag  och Östen diskuterade och han tycker inte det där säljarjobbet är någonting posstivt just som läget ligger med alla rekryteringar. Och det tar kanske emot att säga det men det ligger ju faktiskt någonting i det han säger!! :-)
Dessutom så har ju Linda kommit hem så vi kan fortskrida våra planer och den första som vi redan har på gång är ju ProvaPåTräningsHelgen!! sååå himla kul att börja planera igen!! NU KÖR VI!!!
Men sen så är det så att jag ska ansöka om en AF skattsedel så jag kan ta egna jobb och jag har ju redan ett på gång!! I dag så fick jag höra att förmodligen Lotta Berg från västerås kommer och hälsar på i helgen som kommer, med sig så har hon sin nyblivna pojkvän Lasse också. Ska bli såsåååå skönt att få träffa henne igen. Det går ju lite tid mellan varven hehe.
Annars så är det så att jag ska börja plugga in de ämnen som jag saknar och kanske kan få lite mer inblick i det där med företags ekonomi. Ser faktiskt riktigt fram emot min nya utmaning!!
Mimmi var det ett tag sen som jag hörde någonting om så jag antar väl att det går bra!! Hoppas på lite bättre väder nu framöver så man kan börja träna hunden våran.. har ju många planer på han också såklart!!
Nä nu ska jag kolla om jag finner en bild att lägga ut här på bloggen!! kram så länge!!

Alexander som slötittar på tvn i våran säng!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Lycka till med läsningen

synd att ni inte kom idag på utställningen, men vi får ses en annan gång, snart hoppas jag.....

kramiz Veronica med fam

2009-02-22 @ 19:23:47
URL: http://web.comhem.se/isavittra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0