uch sååå less jag blir

hmm så var vi och miljötränade idag Linda och jag.. sååå bra det gick Tage hade problem med att gå ned för spiral galler trappan, och Baniq hade problem att gå uppför. men efter att de klev över "tröskeln" så gick det jättebra för båda hundarna!! jippi skönt
Men sen kommer vi till det tråkiga!! Jag fotade en hel del bilder med min kameramobil och det vart riktigt bra bilder också. Skröt för Sandra lite om vilken himla bra hund jag har (hmm som om hon inte förstått att jag är helnöjd med Tagebage) :-)
Sen ska jag sätta in dom på bilddagboken och tar dom dirrekt från telefonen till bdb  och klipper ut dem!! sen hänger sig bdb och nu är bilderna veck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hallååååååååååå hur smart är man då då????
tur är väl att det aldrig har hänt förrut och förmodligen aldrig händer igen att jag inte laddar bilderna först till datorn!! hmm men det hade varit kul med bilderna ....
jaja synd sa räven ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0