Skit i vad andra säger och tycker...

så sa hon som jag träffade idag om mitt starta eget bidrag!! Gissa om jag vart överlycklig när hon slutade samtalet med -Jag ser absolut inga hinder för att du och ditt företag har en ljus framtid framför er. Jag skriver en rapport och skickar den till arbetsförmedlingen så får Karin fatta beslutet! OOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU------- ing NICE!!!!
Så  jag väntar med spänning tills nästa vecka då jag förmodligen får ett samtal från Karin som redan har läst om mitt företag och dessutom har sagt att hon själv skulle anlita mig dirrekt!!!!!!!!! Så vad är odsen tror ni att jag får nobben??!!
Så här lycklig har jag inte varit på mycket länge!!
Ha en strålande helg alla och jag hoppas vi träffas på parken på lördag och käkar Taco och Grill buffé!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ny adress! kram

2009-09-03 @ 22:17:44
URL: http://annaskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0