Första spårkurstillfället avklarat..

och det gick fin fint!! Jätte kul då fyra hundar kom med sina glada ägare. Mega glad var jag ju att Tony, Ronja och Mimmi kom också! Så jag fick känna och klämma på den glada värstingen. Hehe lika glad och öppen som hon var när jag lämnade henne ifrån mig! Tack Tony och Ronja för att ni tar hand om min sötsak.. Mimmi klev ut ur bilen och ropade med hela hennes lilla kropp!! JAG ÄLSKAR DIG!! LIVET GÖR MIG GOTT!! OCH GE MIG EN UPPGIFT!!
Nä inte riktigt så "sa" hon, men om hon kunde ha pratat mansspråk så tror jag nog att hon skulle säga någonting liknande.. Jag har uppdaterat bilddagboken med lite bilder från spårdagen men dom är inte av bästa kvalité då jag glömde min kamera hemma så jag fick jobba med mobilkameran.. hmm men men det blir fler tillfällen och nästa gång är redan på Söndag..
här kommer en bild på ytterligare en skönhet, Sandra "Tågabo" tar verkligen enorma kort! kolla bara vilken sjönhet hon fick fram sist vi var och hälsade på!!


Tågabo Mirakel Tage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0