Nu sitter jag här igen!

Morgonen börjar närma sig dag och jag har sovit typ mellan 22.30 till 02.00! sen fick jag sova i en timme till och sedan igen. hmm klockan fem så vaknade Evelina som har sovit bra inatt och var klarpigg!! åh vad jag älskar mina barn!!! Och ikväll så skall jag jobba på parken i bollsta, ska stå i baren och se ut som en pippilångstrump eller hur det nu blir. Ska iallafall ha flätor och sedan röda kinder och fräknar!! hehe lär ju bli jättesnygg!! men men i baren så får man ju alltid uppmuntran och erbjudanden hehe så det spelar säkert inte någon roll hur man spökar ut sig.. Men missförstå mig rätt nu!! jag tycker det är kanon kul att jobba i baren, jag har ju en hel bardisk emellan mig och kunderna så vat ever!! hehe bara det att jag önskar att jag var lite piggare bara. men men sån e livet.
Idag har jag inte tränat någonting heller men igår så var vi ute till Linda och fick lite gjort iallafall. men men det är ju påsk och man måste ju va ledig någonting!! nä nu ska jag gå ned och kolla in kylen lite!! kram sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0