Idag så gick träningen bra igen!

fast han var lite trög med att få ned huvudet så idag så blev det en ca 20minuters platsliggning.. hehe japp och visst jag fick tillrättavisa han några gånger men han låg!! och tillslut så fick jag ned huvudet också.
Härligt nog så har ju isen och snön försvunnit från våran träningsbana på latberget!! MEN då är det lera istället!! hehe inga primadonnor som är med och tränar med oss inte. men min vita hund var inte vit när vi var färdiga!! hehe
Sen så har jag bokat domännamnet också, divatorpets.se (Men den är inte färdig ännu!!) blir det för kennelsidan. och företaget blir divatorpets.com
Nä nu ska jag fortsätta!! kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0