Skönt att höra dom orden!

Om ni tittar på föregående dags kommentarer så förstår ni vad jag menar!

Annars då? jo då nu känns det bra, planerna stiger och jag börjar längta otroligt mycke efter lilla Tage! :-) Var på djur affären och tittade på valphalsband idag, och jag hittade ett as coolt! Lite militär mönstrat med vadderat! Halsbandet var ju ballt och det var kopplet också ända tills jag såg priset på kopplet!! hmm 300:- för ett vadderat nylonkoppel!! det tyckte ja var lite för häftigt för mig som kommer att använda läder koppel nästan med detsamma! men det är ju fint med valpkoppel som ser ut i samma som halsbandet när dom är valpar iallafall.. men men vi får väl se. har ju lite mer tid på mig då valparna inte äns är födda ännu. Idag så fick jag se en bild på tjocka Alaska!! gud vad fin hon är..

Östen och Mats har hållt på och planerat harbanan och börjat förbereda morgondagens arbete som planeras bli ute på Nordvik och mentalbanan. Om nu vädret tilllåter!! snälla regnet ! vänta tills på söndag eller någonting!! Nej föresten då ska jag skriva och hjälpa till med Agillitytävlingarna som vi har på klubben i helgen.

I kväll så är jag och Östen bortbjudna till ett par kompisar på middag, vi ska grilla och äta och dricka gott!! ska bli skönt att komma hemifrån utan barnen bara vi två också.. Ronnie min lillebror och hans tjej Emma ska ta hand om barnen medans vi är borta. Jag hoppas det går bra!! kram så länge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0