Oj nu var det ett tag sen som jag skrev här....

Men det är väl så när dagarna egentligen ser detsamma ut, nä det gör de väl inte och framförallt inte nu. Men det var på något sätt roligare och jag visste vad jag skulle skriva när jag hade varit ute med Texas! Alltid hände det någonting då.
Vad har hänt nu de här dagarna då? jo Evelina som har varit sjuk i över en vecka nu är inte bättre och dessutom så har Felicia tagit efter så nu hostar och snorar båda tjejerna :-(
Själv så är det som vanligt, har inte tid att känna efter men jag har köpt viks som jag propagerar mig med och näsdroppar. Syrran är det meningen att vi ska fara till i helgen men jag vet inte om jag törs, det känns som en dålig repris när tjejerna är dåliga och vi far till Stockholm. Det var ju sist då dom var dåliga och jag for ändå som Felicia fick lunginflamation och båda hade öron inflamation.. så näää det är ingen lockande syn som jag har.
Men jag pratade med Syrran och även mamma om detta idag och jag sa att jag ska svara i morgon ifall jag törs eller inte!!  Hmm tråkigt då jag vet hur syrran blir, ja besviken och känner sig sviken och att jag inte bryr mig.. hmm jobbigt för jag älskar ju henne och tjejerna hennes massor och självklart så längtar jag tills vi ses... men men jag vet också att hon skulle inte fara om hennes döttrar var sjuka heller så jag tror att även om hon känns som ledsen så tror jag ändå att hon förstår mig innerst inne.. jag hoppas det i allafall. Men men vi får väl se, i morgon som sagt ska jag bestämma mig.. Så allting beror ju på om hur tjejerna låter och verkar i morgon... kan ju alltid hålla tummen!!

Sen har Östen idag varit och fixat på Mentalbanan och i morgon så planerade vi att fara dit och mäta avstånden så inte de har krymt och sedan se hur pass marken har lagt sig på harbanan.. Men det börjar kännas som om vi är klara och kan köra vårat första MH på Nordvik där vi har våran mentalbana..
Nä nu spelar Sverige mot Ungern så det måste man ju se. ha det bra!!
Åh vad jag längtar tills lilla Tage ska komma till världen!!

Kommentarer
Postat av: Jill

Inte många dar kvar nu ju =)

2008-09-10 @ 22:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0