Nu undrar ni säkert vem Tage är!!

hehe jo ni förstår att min kille Östen vill vara med och bestämma lite även i hundvärlden! och då han inte är med och bestämmer hund så vill ha bestämma namnet!! Texas som heter Tågabo kallekadett!! dvs ett lågiskt namn är KK.. men Östen ville inte behöva eller han snarare vägrade gå ut och kalla hunden för kk!! hehe jag själv tyckte det var ballt, men men som sagt då jag får välja hund så får väl han välja namn!! Texas blev det den gången!!
Och nu så har han bestämt att Tage blir vårat nytillskotts namn!
Alaska är ju snart höggravid och jag håller alla tummarna för att det blir en fin och bra hanne i den kullen!! som vill flytta hem till oss!! Men men vi får väl se när hon bestämmer sig för att kläcka!! äh ha en bra dag så hörs vi kanske i morgon eller i kväll!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Blev helt iskall när jag läste att Texas är borta, på tok för tidigt :( Jag kan inte ens försöka mig på att förstå hur det måste kännas :(



Lycka till med Tage :)

2008-09-02 @ 20:59:18
URL: http://www.arracs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0