Nedräkningen har börjat!!!!

I dag så har kropps temperaturen visst sjnkit på Alaska, i morse var den 37grader och den ska visst öka till runt 38grader (enligt Sandra, uppfödare på Tågabo kennel) Så nu sitter jag på helspänn och bara hoppas att allting ska gå bra och att min eller ja våran Tage ska komma frisk och stark till världen!! Han är mycket välkommen!!! om någon hade missat det :-)
Själv så har jag varit ute i sökskogen idag med träningsgruppen, skönt att få figga lite så man kommer i form igen hihi.. Och jag tror att det uppskattades också av de få som kom på dagens träning. Solen höll sig väl gömd men uppehåll var det och vindstilla. Tre hundar blev det så dagen gick snabbt....
Annie skickade ett sms och berättade att hon och wizta klarade certet på bevakningen och är numer tjänstehund!! Mega Grattis till er!! vad ni är duktiga!!
På söndag så ska jag och Harry kolla om vi klarar inträdesprovet på bevakningen. Så lycka till till oss också hehe.... Men innan det så ska vi träna bevakningen på onsdag också så vi kan träna lite till tillsammans... kan ju behövas. Linda och Baniq ska ju också göra inträdesprovet på söndag så lycka till på er också!!
Nä nu kom mamma och ska fika.. Ha det bäst så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0