Idag så har

tjejerna varit på dagis själva mellan 9-11! andra dagen som jag lämnar dem och det verkar gå jättebra.. I morgon så ska dom få äta där också, blir ju spännande att hämta dem och höra hur det har gått. Sedan så fick jag ett mycket roligt och uppskattat förslag/erbjudande idag!! men mer kan jag tyvärr inte läcka för tillfället men det har med hundar att göra kan jag ju säga iallafall!! hehe
Idag har jag också varit och shoppat loss på öppnaförskolan där dom hade bytardagen idag. Jag och Östen var där och lämnade in en soppsäck och två bananlådor med barn kläder.. och idag så kom jag hem med tre påsar med nya/begagnade kläder förståss men ändå. Duger säkert perfekt till dagis och sedan att ha hemma och slita på. så jag är mycket nöjd med dagen hitills iallafall. Men efter klockan 14 så ska jag tillbaka dit för att se om jag fick någonting sålt också eller om jag har gjort en dålig affär idag kanske hehe.. nä jag gjorde ju fynd iallafall men jag hoppas ju såklart att jag slipper hämta hem allting som vi dumpade där igår.. jag vill ju hellre hämta pengar så klart.
I morgon så ska jag, Östen, Linda, Gunnar och Annie till Nordvik och prova banan. Två hundar blir det som vi provar på, Harry och Witza! en landseerhanne och en rottistik. Jag börjar bli skapligt nervös för söndagen då vi ska offentligt få köra med våran egenbyggda mentalbana!! åh efter det så ska jag ta en förtjänad semester och ta hand om mitt eget och de mina..... Ska bli skönt att förbereda för att lilla Tage ska komma hem också. I går så uppdaterade eller rättare sagt gjorde jag om hemsidan som förr var Texas, nu är den Tages!!
JO  sen letar vi ju fodervärdar också.. så är det någon som är intresserad så hör av er! Sandra på Tågabos kennel har mycket fina hundar, mentalt stabila och arbetsvilliga hundar! dessutom så verkar dom bli vitare än Texas var så då går dom nog bra på utställningar också!! Så som sagt är du eller vet du någon som är intresserad av en Tågabo valp så hör av dig!!
nä nu ska jag kolla lite tv! hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0