I går så var det en månad sedan

som våran älskling försvann från oss. Jobbigt men med Tages födsel så görs helt klart saken lättare. Eller om lyckan kanske gör så vi glömmer? Nä glömma gör man nog aldrig men däremot så är lyckorna oftast starkast och framtiden är ju den vi ska leva för, ellerhur?
Annars så var vi på Nordvik igår och Mentalbanan är nästan klar nu, Östen, Linda,jag och Lovisa var där och kastade sten, Östen röjde mer som vi kom på och ringde till en kille som skulle fixa dit sanden som vi ska försöka fixa. Sedan fick han peil på en kille som jobbade med maskinerna på Nordvik och fick ett telefonnummer till han som har hand om traktonerna. så vi kommer att hinna!!! hehe ja jag vet, min oro är säkert onödig. Östen har lovat mig att banan ska bli klar i tid. Och han jobbar stenhårt. sååå skönt att ha en karl som är att lita på, och påbörjar han någonting så gör han det klart och han gör det noggrant också. Tur som vi har så är Lindas karl Mats av samma sort!! Utan dem som dessutom inte är medlemmar på klubben så hade vi förmodligen inte varit färdiga på länge.......... Tack för det!
Efter det så var det bevaknings kurs igen! På söndag så har vi inträdesprovet så det ska bli kul!! Då får vi se om Harry och jag kommer med och får chansen till att få krigsplacering, ja om ett år blir certifieringen! så vi har ju tid på oss! Ska blir kul att få prova på någonting nytt som jag sedan förmodligen kommer snöra in Tage i också. men han måste ju bli äldre först! hihi idag så är han väl tre dygn!! grattis!!

Kommentarer
Postat av: Eva

blä gick inge vidare idag på tävlingen, Kira hade ingen aaaaaaning om vad varken STANNA eller PLATSLIGG va för nåt.... håll en tumme för morrondagen i Ragunda.. Trevlig helg

2008-09-20 @ 19:58:37
URL: http://www.123minsida.se/Kira-Tess/13763544

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0