Första Alpnaeringspartyt i västernorrland

Ja det var ju tre år sen som jag stod och pratade om Alpnaering och nu så var jag där igen. hmm lite rosslig var jag men det gick ju bra ändå. Så nu är vi på gång igen!
annars så har vi varit på nordvik och kört igenom mentalbanan idag och självklart så var den kanon'!!!! Jag tror nog att jag personligen inte har varit på en bättre bana!! hehe ok det är ju "mitt barn" men ändå. Den ÄR bra!
Annars så har tjejerna varit på dagis och ätit idag, och det gick lite sådär! ´dom hade lekt mest med maten, hehe så det kan se ut hihi.. men men dom lär sig väl snart dom också.
Nä nu ska jag kolla om inte Sandra har uppdaterat lite bilder igen! hmm tiden går sååå sakta tycker jag. Men men idag är det onsdag så då är Tage en vecka och två dagar va!? öh har det inte gått längre tid ;-(
Nä nu ska jag nog lägga på och lägga mig framför dumburken ett slag! kram på dig så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0