En dag i Matfors....

blev det idag. Linda och Harry tävlade lydnads klass två och fick 158.5 p! surt sa räven!! men hon kom överst på pallen iallafall. Personligen så tycker jag att domaren var väl hård! jag tror inte att hon gav en ända tia!! ja förrutom platsliggningen självklart. Sen när Harry och Linda då missa första priset pga fjuttiga en och en halv poäng så tycker man ju att det är ännu surare..
Sedan så var Eva och tränade i Ö-vik och det gick visst inge  vidare det heller. Men men det är bara att ta nya tag och lär så länge man lever...
Självklart så håller jag tummen för Eva som ska tävla i morgon också..
Själv så håller jag tummen för Linda och Baniq och sedan jag och Harry att vi fixar inträdesprovet i morgon till bevakningen!! så många tummar hålls det i morgon men nu ska jag glutta på tvn innan det blir kväller! kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0