Söndag idag

Och nu är det tre veckor kvar!! Härligt då jag känner att Tage är verkligen välkommen och önskad hemma hos oss. Och dessutom så har Mimmi också ett hem som längtar efter henne.. Helt fantastiskt känns det och att vintern närmar sig känns också då det är kallt på nätterna och klara morgonar.
På tisdag så börjar jag mitt nya jobb och det känns också helt fantastiskt!! jag ska få sälja! och jag får jobba på en grundlön men presterar jag mer så gör provitsionen att jag tjänar mer!! Kan det bli bättre? att man vet att det alltid kommer lön men presteras mer så smakar det också...
Idag skulle jag med Alexander till hockeyskolan men som tur var så gick jag in på alliansen.se och märkte att det är matcher hela dagen så hockeyskolan verkade vara inställd! Så då slapp jag väcka Östen för att han ska kliva upp och passa tjejerna och sedan komma på väl framme att det är inställt... Synd var väl för Alexander att han inte får åka idag men men det kommer fler gånger...
Mamma ska fara i morgon så hon kommer över och hämtar bilstolen som är syrrans och kläder har hon med sig ned. Syrrans kompis Annelie ska få bebis så då plockade jag ihop en del kläder och det blev en hel låda.. så hon behöver knappast oroa sig för att hon inte har kläder iallafall i början....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0