Sollefteå BK och MH

Hej hopp idag så har det varit kul värre!! Regn hela dagen och jag är i figgurant skogen på Sollefteå BK! man måste ju vara tokig vettja när man kunde ha varit hemma och eldat istället! :-) Tur var väl att kaminen finns kvar när jag kom hem igen. och tjejerna och Alexander likaså!! så jag fick helt klart en ny erfarenhet...
Amstaff!! för nästan hela slanten och jätte glada och sociala hundar helt klart men vilka fegisar!! jag trodde faktiskt att det låg mer tåga bakom en amstaff än det gjorde, ja iallafall de som beskrevs idag. Kul var det också att Beskrivaren undrade när jag tänkte gå testledarutbildningen!! Hade inte överhuvudtaget pratat om den alls. Så något possitivt i regnet var väl det att det lät som om hon tyckte jag skulle gå den nu...
Sandra och Tågabo har uppdaterat hemsidan sin med en bilddagbok som är öppen för samtliga så kanske man får se Tage och Mimmi lite oftare än nu hehe
Ikväll så är min älskling på hockey Modo som spelar hemma, Så vi får väl se vilket humör han är på när han kommer hem hihi inte lätt alltid :-) För er som inte visste det så har jag köpt en pokal som jag ska skänka till Vit herdehundsklubben som ett vandringspris. Ett allroundpris som är till minne av min Texas, så nu måste jag ju jobba extra hårt så jag får ha den i min bokhylla också! hehe men här kommer en bild på Texas pokalen i allafall. kram så länge!!


Är den inte snygg så säg!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jättefin! och fin tanke med bakom....

2008-10-17 @ 21:20:22
URL: http://www.123minsida.se/Kira-Tess/13763544

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0