regn och åter regn

åh vad jobbigt det är att vara höstdeppare när det bara öser ned regn hela tiden!! hmm känns inte som om man har sååå mycket att se fram emot heller.
Men men det har jag juh såklart. TAGE!! hehe nu är han snart tre veckor närmare bestämt på måndag!! och då är det bara fem veckor kvar!! jippi det närmar sig iallafall...
Idag så skulle vi ha farit till Alnö och träffat min farmor som har sin syster där och skulle ha varit där och hälsat på men dock så åkte farmors syster in på lasarettet igen så vi får skjuta på resan.. hmm trist då min farmor inte har träffat någon av min familj men men det blir inom snar framtid iallafall.
Så då har nu Östen farit för att hämta hem barnens farmor istället, skönt för henne att komma ut också. Det var länge sen som hon var här nu, tjejerna har hon nog inte träffat på någon månad iallafall.. har ju liksom inte kommit iväg jag heller.
Sandra ska idag få besök av Loke!! hmm och vi som har ombokat för att inte det blev någonting på Alnö idag!! jag hoppas jag får träffa han någon gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0