Nu sitter jag här igen

och väntar på att kaffet ska bli klart och att Bonde söker fru startar.. hehe ja jag vet vilken sååpa hehe men en bra sådan tycker jag. faan om gubben bestämmer sig för att lämna mig så kanske det är där man ska söka!! hehe nä då så impad är jag inte men alltid kul att se hur andra tänker och prioriterar!!
Nä du Jill du får allt vänta du med!! hehe Men många kommer tycka att det är ett passande namn kan jag tro hihi
Nu ska jag ringa till min fodervärd och fråga om hon fortfarande är intresserad! "hoppas" Hon bor en bra bit härifrån men det kanske är bra det också så man inte behöver vara en hök heller...
Öh måste nog byta blöjor först luktar det som"!"
hörs sen! kramizz

Kommentarer
Postat av: Eva

:0) vilken fin bild på förstasidan!

2008-10-16 @ 09:12:29
URL: http://www.123minsida.se/Kira-Tess/13763544

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0