Nu har jag gjort första veckan på jobbet!

och det gick bra tycker jag. Men mer sälj får det bli nästa vecka men tre sälj fick jag till på två dagar iallafall så nog är det på gång alltid!!
Jag har ordnat med en ny bilddagbok där jag kommer sätta in bilder efter som.. adressen är http://hundannica.bilddagboken.se/p/main.html
just i dagsläget så har jag inte fått in varken bilder eller länk på hemsidan men det är lugnt det kommer det med...
Idag så skulle jag fara till Sundsvall för att hälsa på mina vänner på BB och sedan skulle jag åka och hälsa på Sandra, Tage och Mimmi. Men men tyvärr så kan jag inte fara idag då tjejerna har luktat grant hela morgonen så förmodligen är det tänder på gång igen.
Hoppas på bättre lycka i morgon ...  Just nu så sover tjejerna igen, Östen sover fortfarande då han jobbade i natt i sundsvall och Alexander har gått till en kompis... så nu är det lugnt och fridfullt.. Och jag har betalat min vinst på tradera, en splitt ny barnstol för 650 plus 200 i frakt. som hittat då dom jag tittade på i barnens hus kostar från 1500kr och uppåt.. nä nu ska jag hämta mer kaffe hehe kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0