Igår så myste mamma och jag med Tage!!

hehe nu var vi i sundsvall igen, mamma ville till IKEA och sen ville hon träffa Tage innan hon far ned till Strängnäs för att jobba ett tag. Så jag hörde med Sandra som egentligen skulle ha gått i skolan hela dagen men sådan tur var så blev lektionerna inställda på em. Så då for jag, mamma och tjejerna till Sundsvall och IKEA och Tågabos hehe..
Idag så har jag börjat morgonen med att ansöka om kennelnamn! hehe vad det blir säger jag inte förrän det är klart vilket kan ta 4-6mån och ibland mer.... så vi får vänta och se. Jag tog tjejerna på en promenad ned på stan och postade kuveret till SKK och sedan gick vi till mamma för en fika. nä nu är kaffet upphällt :-)
kram så länge


Kommentarer
Postat av: Jill

en sån hemlis så länge får du inte ha =)))

2008-10-15 @ 16:23:51
URL: http://ciwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0