idag så har vi varit i Finnmarken

och där hälsade vi på och grattade Mats. Som skulle ha gjorts förra veckan men men bättre sent än aldrig. Vi var och tittade på ett hus, njaa eller gård eller herrgård är kanske ett bättre valt namn skulle jag tro. Ett mega stort hus och massor med mark.. Huset står tomt sedan en längre tid tillbaka men vi ska iallafall höra om dom kanske om inte sälja så kanske dom vill hyra ut.... Man kan ju alltid hoppas iallafall.. Vilka hundhus jag skulle ha kunnat bygga och vilka tränings marker"!!! och badplats !! ja ni förstår säkert att jag har funnit ett ställe där jag mer än gärna skulle vilja bo...
Men men de är långt ifrån stan, kommer förmodligen kosta för mycket eller så är det säkert för mycket renovering....... så hoppas kan man ju göra men sen vad dom händer får vi se...
Annars så jobbar Östen i natt i Ö-vik som ordnings vakt. Så mamma är här halvt sovande i soffan och håller mig sällskap. Hehe ja hon brukar somna i soffan.. men hon är go ändå att ha hemma. Hon ska ju fara ned till Strängnäs och jobba på Måndag och sedan får vi se när hon kommer hem igen.. hmm jag saknar henne redan.
En intressant länk som man kan kolla på om man är intresserad av olika MH´n http://www.genetica.se/mh_data.htm
Nä nu ska jag kolla på tvn och sedan borsta gaddar och gå och sova ett tag. kram på dig och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0