idag så for mamma till Strängnäs

en dag i sorgens tecken, mamma min har farit ned till Strängnäs igen för att jobba. Hon har sitt jobb kvar där då hon bara har varit tjänstledig. Och nu så var den tiden slut och hon har inte funnit något jobb häromkring heller som hon har fått. Men men vi ger inte upp så lätt inte. Vi ska leta jobb både hon och jag så hon snart kommer hem igen där hon har trivts och mått bra i ett halvår. Så nu får vi bara hålla tummen att det dyker upp jobb som vill ha min mamma anställd!!
Men men Grattis till Tågabos M-kull som fyller fem veckor idag!!
I morgon så börjar mitt jobbande. ska bli såå himla kul att få jobba och träffa andra vuxna människor också. Det som känns jobbigt är ju att tjejerna ska vara på dagis så länge, men men det finns barn innan mina som har fixat det och mina tjejer har ju íallafall varandra..
Nä nu ska jag kolla tvn igen, Ha det så bäst!!
Och mina tankar går återigen till min kompis och hennes familj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0