Idag så är det Söndag

Och Östen har jobbat som ordningsvakt hela helgen så då är det jag som åker på skridskoskolan med Alexander mellan 10-11. sen så blir det nog lugnet hemma här. östen ska fara till Doris så jag får nog ta sundsvall en dag i veckan eller till helgen.. Nu är det ialafall bara två veckor kvar tills Tage är leveransklar!! hehe sååå himla skönt att väntan äntligen börjar ta slut!!
Faktiskt så ska det bli riktigt skönt att det kommer måndag snart också så man få åka och jobba!! hehehe japp det är kanon att man känner så problemet är väl kanske att så fort jag vaknat i helgen så funderar jag på jobbet och säljandet så nog laddas det tills på måndag alltid!! hehe nä nu ska jag ta del av härligheten och fortsätta byta blöjor, kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0