i går så var en händelserik dag

Jag var på mitt jobb första dagen, och det verkar bli jätte bra. jag tror att det kommer att bli ett kanon jobb!! så jag är såå lycklig.
Tjejerna var på dagis hela dagen igår och det hade gått bra det med, lite trötta och griniga hade dom varit på slutet men det kan man ju förstå, det är ju första dagen som dom varit där hela dagen. 8.30-16.45!
Sen en annan glad nyhet är att min bästa vän som jag har oroat mig för är ok nu! det blev en liten pojke!! grattis till er alla i familjen.. Nya figguranter och dessutom en nu grabb till familjen!! jätte välkommen är du lilla knytet!!
sen har nedräkningen börjat med Tages hem gång också hehe, jasså, hade den redan börjat hehe jaja men man kan aldrig säga det för mycket heller!!
nä nu ska jag göra klar tjejerna så vi kan fara iväg till våra jobb!! kram och ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0