hehe nä då jill

Inte ännu iallafall. Men just nu så snöar det faktiskt... men det ska väl till mycket innan vi blir insnöade här omkring hihi
Jo ni förstår att jag  har ju börjat jobba och då har jag ändå detta andra kvar när jag kommer hem!! hmm att inte städerskan har fixat tills jag kommer hem med barnen!! nä inte ens maten är klar när jag kommer hem från jobbet!! hmm vad beror detta på tro?
jo vänta,, det är ju jag som är städerskan och matkokerskan hehe kan ni fatta??????? Nu förstår jag vad mamma menade med att det är ett heltids arbete att vara hemma.. Och när hon kom hem så hade hon ett heltidsarbete hemma också dvs ett på jobbet och ett på hemmaplan... hmm
Jo då jag trivs jättebra på jobbet, visst det är inte något drömjobb men ändå. Ett jobb som ligger nära nog att om det krisar så kan jag gå!! Dessutom så jobbar jag mellan 8-16.30 måndag till fredag. Ja vad säger man? kan det bli bättre, vad har lönen för roll då man aldrig någonsin har kunnat känna att man är ledig på kvällar och helger,, jag behöver inte planera  om för att jag jobbar heller... ja tjejerna behöver inte heller vara på dagis mer än nödvändigt...
ja ni hajjar säkert. Nu är det nästan bara en vecka kvar tills min Tage kommer hem... jippi..... äntligen så är tiden inne och väntan är över....
nä nu ska jag kolla om jillsan har skrivit någonting i sin blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0