Dags för dagisfotografering

puh det var ett långt ord som jag fick till va?
Photoshops kursen som jag och Linda skulle gå på avbokade jag igår. Helt fel dag då gubben min har börjat spela innebandy med "grabbarna"´. Och sedan efter andra omständig heter så avbokade jag kursen helt. Det går fler tåg...
Annars så har Tågabo uppdaterat sin fina hemsida med en massa goa valpar igen http://www.tagabo.com/valpar.html
kolla in dem du!! hehe ja och det känns helt kanon nu då jag tror jag har funnit en fodervärd!! Jippi!! tyvärr så bor dom en bit bort men det får ju ordna sig. Vem denna är håller jag för mig själv tills allting är klart..
Underbart nog så har jag dessutom fått jobb som jag ska börja på Tisdag nästa vecka och det är på WeCall och arbetstiderna är mellan 8-16.30 !! det har jag nog aldrig haft. Bara dagtid och inga helger!! hihi kan det bli bättre? och dessutom så är det i Kramfors. Sedan så verkar det som om Östen får stanna på sitt jobb i Ö-vik också!!
Det känns som allting börjar flyta igen och det är sååå skönt att bara hänga med!! och snart så kommer min Tage hem också "bara" fyra veckor kvar!! suuuuper nice!!
I dag så ska jag ta tjejerna till dagis klockan 8.45 då dom ska få vara med på sitt första dagisfoto!! guud så roligt det ska bli och gruppfoto ska dom ha också. supernice igen!! hehe nä nu ska jag hämta kaffe!!

"tänker på er!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0