ups idag så är det Söndag!!

hmm helgen gick fort!
Lördagen tillbringade jag och hundarna i skogen! vi åkte först till klubben då Provapå kursen var på listan. Tage och Mimmi följde med och blev mycket uppskattade och underhållna.. Allting gick jättebra inga som helst rädslor eller annat förutom den där bilen som började hoppa och skälla på oss när vi gick förbi!! men matte sa bara att det var Rottor i bilen och att dom inte är någe faliga alls!! Det brukar stå hoppande och skällande bilar på klubben hehe..
idag så är det söndag och jag har haft storstädning!! hmm
nä nu orkar jag inte skriva mer, håller på att ladda bilddagboken och den stannar visst när man gör någonting annat på datorn. Dessutom så verkar jag bli utslängd rätt som det är, måste vara nordanvinden som är på besök"!! kram iallafall!!

Kommentarer
Postat av: Jill

Visst fasiken har vi vinter..så fatta så kallt det var att stå där ute i deras trädgård under den tiden det tog att vigas...glad var jag iaf att jag hade tjock vinterjacka o termobyxor på mig..syrran var förtusan nästan blå innan det var över..hahahaha

2008-11-24 @ 20:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0