Tänk så fort tiden går!!

Idag så är det tre månader sen som min Texas gick vidare!

RIP min kärlek!!

Men glada nyheter är ju att idag så blir mina nya stjärnor 9 veckor!! lite bilder har såklart publiserats i bilddagboken! och här kommer två stycken bilder på kamphundarna!!


Jag har vägt dom idag också!
Så Tage väger 6,2kg
och Mimmi väger 5,4 kg


Felicia ska idag till läkaren igen! :-( tredje gången gillt, eller? Hur länge ska en liten kicka behöva ha ont egentligen? en och en halv vecka har nu gått och tre läkarbesök! hmm när ska det sluta? Felicia har att det rinner ifrån båda öronen idag! så banne mig om inte hon får hjälp nu, hon gråter och vill inte ens gosa med någon annan än mamma såklart. fast då slåss hon också, dumma mamma som inte kan få bort det onda!!

Kommentarer
Postat av: Eva

stackars lilltösen/arna..... usch lider verkligen med er. Hoppas det vänder NUUUU typ. Kramiz

2008-11-17 @ 14:58:41
URL: http://www.123minsida.se/Kira-Tess/13763544
Postat av: Jill

hmm..har det redan gått 3 månader..ja tiden flyger verkligen iväg...



krutan vägde exakt ett kilo mer än Mimmi när hon var 8 veckor..hihihi

2008-11-17 @ 19:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0